måndag 24 november 2008

24 november


Usch idag var det nog den tråkigaste dagen på länge.
vaknade och traskade iväg till skolan i snön , hatar verkligen snö det ska va så himmla kallt också.
Hände inte nånting i skolan idag , vi fick nya plaseringar i blev helt nöjd med dom.
lagtid - i 15min gick fort
tyska - tråkigt
matte - gick riktigt bra idag fast jag ligger ju fortfarande efter
svenska - gick igenom nå dinoysos , det är en gud iallafall

lunch - åt
so - tråkigt
engelska - gjorde ingenting gick igenom lite saker oså sen fick vi tillbaka vårat prov också fick mvg och vg
slutade vid 15:15 dagen va lite halv seg. När jag kom hem satt jag mig vid datan och sen blev det träning.
Gick inge vidare för mig idag , de göre aldrig. Funderar faktiskt på att sluta men vetinte.
Sen är det ju så att min kusins hund King har dött. Usch han blev 12hund år väldigt gammalt för en rotwailer men endå. Jag har kännt han så länge jag kan minnas var ju bara 1år när min kusin fick han. Men alla dör nån gång så ja.
Men nu ska jag kila ta varm choklad :)
puss!

Inga kommentarer:

Bloggintresserade