torsdag 27 november 2008

27 november

Jag verkligen hatar torsdagar , börjar 08:00 och slutar 15:30. Men det funkar väll. Men en sak ska alla ha klart för sig - jag vill fan inte att dom ska byta grupper allt kommer bara bli sämre man har precis lärt sig sitt schema oså sen ska dom jävlarna byta! orkar inte. Vi hade prov och läxför hör idag det gick väll som det gick..
bild - TRÅKIGT VÄRRE!
musik - helt ok fast jag suger verkligen på trummor

svenska - läste nå tragedi
lunch - åt
engelska - gick igen nå sak vi ska börja med nästa vecka
no - kemi & fyik prov
so - läxförhör
när jag kom hem så satt jag mig vid datorn och åt.
Jennifer och Emelie kom ett tag oxå , gjorde inte så mkt men skratta de gjorde vi.
Sen stack dom och jag har suttit vid datan sen dess typ.
Imorgon ska jag åka skridskor får se hur det går haha
puss

Inga kommentarer:

Bloggintresserade